Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
-313-1703-9
Hulpverlening ; methodiek --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek : praktijkgericht onderzoek --- Hulpverlening : methodiek --- 364.01 --- 364.04 --- Hulpverlening --- Methodiek --- Diagnose
Choose an application
Contents:---------1. Client-Centered Occupational Therapy 12. Does Client-Centered Practice Make a Difference? 193. Client-Centered Practice in a changing Health Care System 294. Client-Centered Occupational Therapy: The Canadian Experience 475. The Client-Centered Occupational Therapy Process 676. Assessment in Client-Centered Occupational Therapy 897. Engaging the Person in the Process: Planning Together for Occupational Therapy Intervention 1078. Client-Centered Occupational Therapy: Collaborative Planning, Accountable Intervention 1239. Client-Centered Occupational Therapy: Ethics and Identity 145
Ergotherapie --- Ergotherapie --- Ergotherapie. --- Client-centered. --- Methodiek.
Choose an application
Christian pastoral theology --- 253*21 --- 253*21 Pastorale methodiek --- Pastorale methodiek
Choose an application
Samenlevingsopbouw --- Opbouwwerk --- Buurt --- Leefbaarheid --- Projectwerking --- Participatie --- Methodiek --- Planning --- Buurtwerk
Choose an application
Sociology of social care --- wachtlijsten --- kortdurende psychotherapie --- maatschappelijke hulpverlening --- methoden van het sociaal werk --- Maatschappelijk werk --- methodiek --- Kortdurende hulpverlening --- Geestelijke gezondheidszorg --- 364.44 --- welzijnswerk, methoden --- hulpverleningsproces --- 361.1 --- 361.2 --- methodiek. --- Methodiek.
Choose an application
Social welfare methods --- Hulpverlening --- Methodiek --- HSF-methode --- Gesprekstechnieken --- communicatie in de hulpverlening --- humanistische psychologie --- 361.2 --- 159.9 --- Gesprekstechniek
Choose an application
huiswerk --- studeren --- studiebegeleiding --- studieplanning --- 450.8 --- basisonderwijs --- studiemethoden --- Leren leren --- Schoolagenda's(agenda's) --- Studiemethode --- 450.8 ) Methodiek van het studeren --- studiebegeleider --- 474.9 --- Huiswerk: agenda --- Klasagenda --- methodiek van het studeren, huiswerk, maken van scripties, snellezen --- Methodiek van het studeren --- 474.23 --- Schoolagenda's ; basisonderwijs --- Studievaardigheden ; basisonderwijs --- #BSCH: vak: schoolagenda --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Voorwoord Inleiding en verantwoording 1. Preventie: beleid, begrippen en modellen 2. Preventie als taakaspect van de SPH 3. Werkvormen en methoden van preventie I: voorlichting, cursussen en trainingen, advisering 4. Werkvormen en methoden van preventie II: sociale ondersteuning en netwerken Intermezzo: Dossier Voorhuis/Pestalin 5. De grenzen van preventie Studietaken met betrekking tot het gehele boek Overzicht geraadpleegde literatuur Begrippenlijst/register
welzijnswerk, methoden --- gezinsbegeleiding --- jeugdzorg --- preventie --- 361.1 --- 392.5 --- 362.7 --- 361.01 --- Hulpverlening --- Preventieve jeugdzorg --- methodiek --- Hulpverlening. --- Preventieve jeugdzorg. --- methodiek. --- Methodiek. --- Crisis intervention (Mental health services) --- Psychiatric social work --- Social service, Psychiatric --- Social work with the mentally ill --- Social service --- Crisis intervention (Psychiatry) --- Emergency mental health services --- Intervention, Crisis (Mental health services) --- Brief psychotherapy --- Mental health services --- Psychiatric emergencies
Choose an application
Ouderschapskennis, voor opvoedondersteuners en ouderbegeleiders, is een onafhankelijk tijdschrift voor de studie van ouderschap en ouderschapsproblematiek. De redactie van Ouderschapskennis weet uit ervaring wat de dagelijkse dilemmas op de werkvloer van ouders, ouderbegeleiders en opvoedondersteuners zijn. Zij wil daarom bijdragen aan de ontwikkeling van de methodiek ouderbegeleiding. Zij zoekt verbinding met het onderwijs en stimuleert studenten en professionals om te lezen en te schrijven. Beginnende auteurs krijgen speciale aandacht. Praktijk, theorievorming en onderzoek komen in elk nummer aan bod. - 21/3 'Goede ouder'-ervaring: - Leer mij ouders kennen: Ik geef niet op, Wijze woorden - Werken met ouders: Tijdgeest of collectieve misser?, Ouders als pleitbezorgers, Haar grote held, Carpe diem, Een echte moeder, Verbreken in plaats van verbinden, Goede ouder achter tralies, Ruimte voor positiviteit - Patchwork: Ruimte voor positiviteit - Opgetekend: Het pianoconcert, Dag oma, Tussen de regels, Vertel het aan de wind, Altijd moe(der) - Uitgelicht: Als het misgaat thuis, Waar zijn de ouders?, Zignalement 22/1 Aansluiten bij ouders: - Denken over ouderschap: Samen ontdekken - Patchwork: De vader ontwaakt - Leer mij ouders kennen: (G)een gekke vraag!, Op de goede weg - Werken met ouders: Aamina's moeder, Opvoeden na migratie, Opgroeien in twee families, Doe ik het wel goed?, Hand in eigen boezem - Denken over ouderschap: Ouderschap in vloeibare tijden - Opgetekend: Steun uit onverwachte hoek - Uitgelicht: Signalement 22/2 Stut en steun: - Uit de school geklapt: Aansluiten bij ouders - Opgetekend: De peetoom, Huiselijke verwarring, Het beste voor je kind - Leer mij ouders kennen: Beter dan de buurvrouw, Tussen droom en daad - Denken over ouderschap: Kwetsbaarheid houdt zich niet aan postcodes - Werken met ouders: Ruimte voor aanrommelen, Dun lijntje, Als ouders niet meer voor rede vatbaar zijn, Hulp die wél helpt voor ouders met psychische problemen - Patchwork: Vertragen om verder te komen - Uitgelicht: Wikken, wegen en wankelen, Signalement
Tijdschriften SAW --- methodiek --- ouderbegeleiding --- ouderschap --- ouderschapsproblematiek --- Periodicals --- Social policy and particular groups --- Educational sciences --- ouders --- gezinssociologie --- ouders-kind relatie --- gezinstherapie --- opvoedingsondersteuning
Choose an application
Deze werkmap is bedoeld om studenten te helpen in hun studeerproces. Ze kan gebruikt worden als zelfstudiepakket. Concreet houdt dit in dat voor iedere studeerfase - noteren, opzoeken, plannen, begrijpen, memoriseren, blokindeling, examen afleggen,... - toelichtingen, raadgevingen en oefeningen worden opgenomen, die elke student zelfstandig kan doornemen. Ze kan ook even goed in groep worden gebruikt, met een docent als studiebegeleider. Ook een vakdocent kan ermee aan de slag, want de methode biedt ruimte voor specifieke vakinhoudelijke invulling. (Bron: covertekst)
Lerarenopleiding --- Algemeen. --- Study methods --- studiemethoden --- didactiek --- studeren --- Academic collection --- #PBIB:1999.2 --- #KVHB:Studiemethode --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- hoger onderwijs --- 450.8 --- 001385.jpg --- 051032.jpg --- Studiemethoden --- Studievaardigheden ; hoger onderwijs --- studiemethode --- methodiek van het studeren, huiswerk, maken van scripties, snellezen --- Methodiek van het studeren --- 378 --- 371.21 --- Studeren --- Werkboek --- Zelfwerkzaamheid --- Studiemethode
Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|